Την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2026 , στις 13:30, συνήλθαν σε Συνεδρίαση τα
νεοεκλεγέντα (από τις αρχαιρεσίες στις 23-3-2026) μέλη του Διοικητικού
Συμβουλίου του Σωματείου Υπαλλήλων του Γ. Νοσοκομείου Κεφαλονιάς.
Η πλειοψηφήσασα σύμβουλος Ειρήνη Βουτσινά κάλεσε τα μέλη να
προχωρήσουν στην εκλογή του Προεδρείου με βάση το Καταστατικό και μετά
από ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, εξελέγησαν ως εξής:
Πρόεδρος: Ειρήνη Βουτσινά. Αντιπρόεδρος: Ιωάννης Χαρίτος. Γενική
Γραμματέας: Βίλλυ Γεωργοπούλου. Αναπληρώτρια Γεν. Γραμματέα: Θεοδώρα
Λαδά. Ταμίας: Αιμιλία Βουκελάτου.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο:
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΕΙΡΗΝΗ ΒΟΥΤΣΙΝΑ.
Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΒΙΛΛΥ
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ.
















![Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η επιχείρηση ανέλκυσης κιβωτίου με οπλοβομβίδες από την παραλία Σπάσματα[pics]](https://kefaloniafocus.com/wp-content/uploads/2026/06/C340B3A4-8EE7-4EDA-B8DC-C2E4F629300F-100x70.jpeg)



![Πανελλήνιο Κ18: Νέο πανελλήνιο ρεκόρ από την Αντωνάτου στα 100 μέτρα [video]](https://kefaloniafocus.com/wp-content/uploads/2026/06/IMG_7078-100x70.jpeg)