Ευχαριστήριο επιστολή για την τριήμερη εκδρομή στην Καλαμάτα που οργάνωσε ο Ο.Κ.Α.Π. Κεφαλληνίας για τα ΚΑΠΗ του.

Newsroom

​Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς και  θερμές  ευχαριστίες  μου, για την τριήμερη εκδρομή στην Καλαμάτα, στην υπεύθυνη της οργάνωσης και συντονισμού της εκδρομής κ. Ανθή Αρβανιτάκη,  το νοσηλευτή κ. Ντάλα Παναγιώτη αλλά και τις νοσηλεύτριες,που συμμετείχαν στην εκδρομή κ. Αναστασία Σπυράτου και κ.Γερασιμούλα Σταθάτου για τις υπηρεσίες, που μου προσέφεραν σε ένα μικρό ατύχημα, που είχα. Από την πρώτη στιγμή στάθηκαν δίπλα μου με ενδιαφέρον, ψυχραιμία και ανθρωπιά, προσφέροντάς μου την απαραίτητη φροντίδα και στήριξη. Η άμεση ανταπόκρισή τους, η ευγένεια και η αίσθηση ασφάλειας, που μου πρόσφεραν αξίζουν ιδιαίτερη αναγνώριση. Τέτοιες πράξεις αποδεικνύουν το υψηλό αίσθημα ευθύνης και την αγάπη τους για τον συνάνθρωπο.

​Επίσης ευχαριστώ και όλους τους συνταξιδιώτες μου  για το ενδιαφέρον τους , καθώς και  το οδηγό μας κ. Ευάγγελο Κουλουμπή για την ασφαλή μετακίνησή μας.

​Τους ευχαριστώ από καρδιάς και τους εύχομαι υγεία και δύναμη στο σημαντικό έργο που επιτελούν.

Με εκτίμηση,

Γεώργιος & Χριστίνα  Κοσμάτου 

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ