Νέες αιχμές για τον τρόπο λειτουργίας των μεταφορών στο Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς αφήνει με ανακοίνωσή του το Σωματείο Ταξί Ληξουρίου, με αφορμή τους εκτεταμένους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στις 24 Ιουνίου από τις αρμόδιες ελεγκτικές και αστυνομικές αρχές.
Όπως επισημαίνει το Σωματείο, η χθεσινή εικόνα στον αερολιμένα ανέδειξε με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο τα προβλήματα που, όπως υποστηρίζει, καταγγέλλονται εδώ και χρόνια από τον κλάδο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια των ελέγχων ο χώρος λειτούργησε σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία, με τα νόμιμα ταξί και τα τουριστικά λεωφορεία να εξυπηρετούν επιβάτες εντός του αεροδρομίου, ενώ οχήματα που δεν είχαν δικαίωμα εκτέλεσης μεταφορικού έργου αναγκάστηκαν να δραστηριοποιούνται εκτός των εγκαταστάσεων.Το Σωματείο θέτει ευθέως το ερώτημα γιατί απαιτείται η παρουσία ισχυρών ελεγκτικών μηχανισμών για να εφαρμοστεί η νομιμότητα και γιατί, όπως αναφέρει, επί σειρά ετών παρατηρούνται φαινόμενα παράνομων μετακινήσεων επιβατών και υποκλοπής μεταφορικού έργου χωρίς ουσιαστική αντιμετώπιση.
Παράλληλα, τονίζεται ότι οι συνέπειες αυτής της κατάστασης δεν επηρεάζουν μόνο τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί, αλλά και την εικόνα της Κεφαλονιάς ως τουριστικού προορισμού. Όπως υπογραμμίζεται, η σύγχυση, οι καθυστερήσεις και η ταλαιπωρία που προκλήθηκαν σε επισκέπτες του νησιού αποτελούν αρνητικά στοιχεία για έναν προορισμό που οφείλει να λειτουργεί με κανόνες, οργάνωση και σεβασμό προς τον ταξιδιώτη.Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται προς την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς και Ιθάκης Σωτήρη Κουρή, από τους οποίους ζητούνται σαφείς απαντήσεις για το ζήτημα, με το Σωματείο να τονίζει ότι η εφαρμογή της νομιμότητας δεν μπορεί να είναι ούτε περιστασιακή ούτε επιλεκτική.
Κλείνοντας, το Σωματείο Ταξί Ληξουρίου επαναφέρει το πάγιο αίτημά του για ισότιμη πρόσβαση όλων των νόμιμων ταξί της Κεφαλονιάς στους βασικούς συγκοινωνιακούς κόμβους του νησιού, όπως το αεροδρόμιο και τα λιμάνια, χωρίς αποκλεισμούς και προνομιακές μεταχειρίσεις. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, η Κεφαλονιά έχει ανάγκη από ίσους κανόνες για όλους, διαφάνεια, σεβασμό στη νομιμότητα και συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού προς όφελος τόσο των επαγγελματιών όσο και των κατοίκων και επισκεπτών του νησιού.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
Τα όσα διαδραματίστηκαν χθες, 24/6/2026, στο Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς αποτελούν μια ακόμη απόδειξη των προβλημάτων που εδώ και χρόνια καταγγέλλουμε.
Η αυξημένη παρουσία των ελεγκτικών και αστυνομικών αρχών είχε ως αποτέλεσμα να λειτουργήσει ο χώρος σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία: τα νόμιμα ταξί και τα τουριστικά λεωφορεία εξυπηρετούσαν τους επιβάτες εντός του αεροδρομίου, ενώ οχήματα που δεν είχαν δικαίωμα εκτέλεσης μεταφορικού έργου στον χώρο αναγκάστηκαν να αποβιβάζουν και να παραλαμβάνουν επιβάτες εκτός αυτού.
Το γεγονός αυτό αναδεικνύει ένα ερώτημα που απαιτεί απάντηση: γιατί χρειάζεται η παρουσία ισχυρών ελεγκτικών μηχανισμών για να εφαρμοστεί η νομιμότητα; Πώς είναι δυνατόν να συνεχίζονται επί χρόνια φαινόμενα παράνομων μετακινήσεων επιβατών χωρίς τις προβλεπόμενες συμβάσεις και υποκλοπής μεταφορικού έργου των ταξί, χωρίς να υπάρχει ουσιαστική αντιμετώπιση;
Δυστυχώς, η εικόνα που διαμορφώνεται είναι ότι οι συγκεκριμένες πρακτικές έχουν γίνει ανεκτές. Και όταν η παρανομία γίνεται ανεκτή, οι συνέπειες δεν αφορούν μόνο τους επαγγελματίες του κλάδου μας. Αφορούν και τους ίδιους τους επισκέπτες του νησιού, οι οποίοι χθες βρέθηκαν αντιμέτωποι με σύγχυση, καθυστερήσεις και ταλαιπωρία, σε μια περίοδο που η Κεφαλονιά οφείλει να προβάλλει εικόνα οργάνωσης και σεβασμού προς τον ταξιδιώτη.
Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης κ. Σωτήρης Κουρής οφείλουν να δώσουν σαφείς απαντήσεις. Η νομιμότητα δεν μπορεί να εφαρμόζεται περιστασιακά και επιλεκτικά. Πρέπει να εφαρμόζεται καθημερινά και για όλους.
Το Σωματείο Ταξί Ληξουρίου επαναλαμβάνει τα πάγια αιτήματά του: να δοθεί η δυνατότητα ισότιμης πρόσβασης και εξυπηρέτησης σε όλα τα νόμιμα ταξί της Κεφαλονιάς στους κύριους συγκοινωνιακούς κόμβους του νησιού, συμπεριλαμβανομένου του Αεροδρομίου Κεφαλονιάς και των λιμανιών, χωρίς αποκλεισμούς, προνομιακές μεταχειρίσεις και διακρίσεις. Ζητούμε ένα πλαίσιο που θα διασφαλίζει την ίση μεταχείριση όλων των επαγγελματιών, την προστασία του μεταφορικού έργου των ταξί, την τήρηση της νομιμότητας και, πάνω απ’ όλα, την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού.
Η Κεφαλονιά χρειάζεται ίσους κανόνες για όλους. Όχι προνόμια για λίγους και ανοχή στην παρανομία.



















![Σπύρος Γαλιατσάτος: Η Ένωση Ξενοδόχων πρωταγωνίστησε στην ανάδειξη του Περσέα, αλλά αντιμετωπίστηκε ως κομπάρσος από το Δήμο Αργοστολίου [video]](https://kefaloniafocus.com/wp-content/uploads/2026/06/IMG_0075-100x70.jpeg)
