Με αιχμηρή ανάρτηση, ο δημοτικός σύμβουλος της ΔΗ.ΣΥ.Π.ΠΑ. Βαγγέλης Θεοφιλάτος παρεμβαίνει στη συζήτηση που έχει ανοίξει για την πρόσβαση των ταξί της Παλλικής στο Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς και στους βασικούς συγκοινωνιακούς κόμβους του νησιού.
Ο κ. Θεοφιλάτος εκφράζει τη στήριξή του στα αιτήματα των επαγγελματιών ταξί του Ληξουρίου και στρέφει τα πυρά του κατά της δημοτικής αρχής, επισημαίνοντας ότι, παρά το γεγονός πως «δύο πρώην ταξιτζήδες» κατέχουν κορυφαίες θέσεις στη διοίκηση του Δήμου, δεν έχουν – όπως αναφέρει – εκφράσει δημόσια θέση υπέρ των συναδέλφων τους.
Παράλληλα, κάνει λόγο για αποκλεισμό των ταξί της Παλλικής από το Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς και από το μεταφορικό έργο της κρουαζιέρας στο Αργοστόλι, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση «ακατανόητη και ανεπίτρεπτη». Όπως τονίζει, η παράταξή του θα επαναφέρει το θέμα στα επόμενα Δημοτικά Συμβούλια, ζητώντας την ικανοποίηση των αιτημάτων των επαγγελματιών και ίσους όρους για όλους τους οδηγούς ταξί της Κεφαλονιάς.
Αγαπητοί ταξιτζήδες
της Παλλικής, γνωρίζετε την αμέριστη συμπαράσταση μας στα προβλήματα σας….
Κι είναι απαράδεκτο ότι μέχρι τώρα
το αφήγημα “Κεφαλλονιά” νησί για όλους είναι παραμύθι…..
Σας έχουν εσάς και τα ταξί της άλλης περιφέρειας ΕΞΩ απο τον Αερολιμένα Κεφαλλονιάς…
Όχι Αερολιμένα Αργοστολίου…
Πράγμα ακατανόητο και ανεπίτρεπτο….
ΕΞΩ από το κρουαζιερόπλοιο αυτοί που κόβονται για την κρουαζιέρα ως έναν ενιαίο προορισμό (στο Αργοστόλι μόνο) μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα …..
Και είναι και ντροπή και στη Δημοτική
Αρχή και μία κηλίδα της απέναντί σας,
που ενώ την κυβερνούν 2 πρώην ταξιτζήδες
ως πρώτα βιολιά της, δεν έχουν “τσαξει”
ούτε κιχ…Κατσιβέλης Δήμαρχος, Μαρκέτος Αντιδήμαρχος…
Προφανώς, φοβούμενοι πως θα προκαλέσουν ζημιά στους κολλητούς τους Βουλευτή
και Περιφερειάρχη, αφού θα αντιμετωπίσουν
τη σθεναρή αντίσταση των 50 τόσων ΤΑΧΙ Αργοστολίου…..
Εμείς, ως ΔΗ.ΣΥ.Π.ΠΑ, θα θέσουμε
το θέμα στα επόμενα Δημοτικά συμβούλια….
Ξανά με ένταση για τα συμφέροντα σας,
που είναι και δίκαια και ως Παλλική σωστά…
ΔΗ.ΣΥ.Π.ΠΑ
Δημοκρατική Συμμαχία
Πολιτών Παλλικής
Υ.Γ…
Καλό θα ήταν αυτή η επιστολή σας και συμπληρωμένη με το αίτημά σας για ελεύθερη πιάτσα στο αεροδρόμιο Κεφαλλονιάς να την στείλετε για απόφαση στο δημοτικό συμβούλιο μας…..
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς….
Θεοφιλάτος Βαγγέλης του Αθηναγόρα…




















