Ανοιχτή επιστολή του Σωματείου Ταξί Ληξουρίου στον Περιφερειάρχη: Ώρα να αποκτήσει η Κεφαλονιά ενιαία έδρα ταξί

Newsroom

Ανοιχτή επιστολή προς τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Ιωάννης Τρεπεκλής
Κύριε Περιφερειάρχα,
Με σεβασμό στον θεσμικό σας ρόλο, αλλά και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επαγγελματίες του κλάδου και τους επισκέπτες της Κεφαλονιάς, θέτουμε ένα ζήτημα που εδώ και χρόνια παραμένει άλυτο και δημιουργεί σοβαρές δυσλειτουργίες στις μεταφορές του νησιού.Η Κεφαλονιά αποτελεί τη μοναδική περίπτωση στα Ιόνια Νησιά όπου τα ταξί είναι κατανεμημένα σε έξι διαφορετικές έδρες. Αντίθετα, στα υπόλοιπα νησιά της Περιφέρειας λειτουργεί μία ενιαία έδρα, γεγονός που επιτρέπει την καλύτερη αξιοποίηση του στόλου και την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Το σημερινό καθεστώς στην Κεφαλονιά δεν εξυπηρετεί ούτε τους πολίτες ούτε τους επισκέπτες. Αντίθετα, δημιουργεί εμπόδια στην ομαλή κάλυψη του μεταφορικού έργου, ιδιαίτερα στις βασικές πύλες εισόδου του νησιού, δηλαδή στο αεροδρόμιο και στα λιμάνια.

Είναι γνωστό ότι τα ταξί της έδρας Αργοστολίου δεν επαρκούν, ειδικά στις περιόδους αυξημένης τουριστικής κίνησης, για να καλύψουν τη ζήτηση.
Το αποτέλεσμα είναι να μένει σημαντικό μεταφορικό έργο ακάλυπτο, γεγονός που ανοίγει τον δρόμο σε παράνομες επιβατικές μεταφορές από ενοικιαζόμενα Ε.Ι.Χ. με οδηγό, εις βάρος της νομιμότητας, του υγιούς ανταγωνισμού και των νόμιμων επαγγελματιών ταξί.

Κύριε Περιφερειάρχα,
Η διατήρηση αυτού του απαρχαιωμένου συστήματος δεν μπορεί πλέον να δικαιολογηθεί. Η Κεφαλονιά αξίζει ένα σύγχρονο και λειτουργικό πλαίσιο μεταφορών, αντίστοιχο με εκείνο που ισχύει στα υπόλοιπα Ιόνια Νησιά.

Σας καλούμε να αναλάβετε πρωτοβουλία ώστε να εξεταστεί άμεσα η αναμόρφωση του καθεστώτος των εδρών των ταξί στην Κεφαλονιά. Είναι μια αλλαγή που θα ωφελήσει τους πολίτες, τους επισκέπτες, την τοπική οικονομία και θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της παρανομίας στις επιβατικές μεταφορές.

Ως Σωματείο Ταξί Ληξουρίου, θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε λύσεις που υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, τη νομιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία των μεταφορών στο νησί μας. Η ώρα για ουσιαστικές αποφάσεις έχει φτάσει.

Με εκτίμηση ο πρόεδρος του σωματείου ταξί Ληξουρίου ΆΓΙΟΙ ΑΝΆΡΓΥΡΟΙ. Κατσιβέλης Γεράσιμος.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ