Ανεστάλη η 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ του Εργατικού Κέντρου Πόρου – Κυλλήνης και Σάμης-Πάτρας ΚΟΙΝΩΝΙΑ Newsroom 14/05/2024 ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΛΕΚΑΤΣΑΣ 14/05/2024 14/05/2024 14/05/2024 Ανεστάλη η 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ που είχε προκήρυξει το Εργατικό Κέντρο Κεφαλονιάς και Ιθάκης για σήμερα Τρίτη 14Μάη και ώρα 00:00 π.μ. στη γραμμή Σάμης – Ιθάκης – Πάτρας και Πόρου – Κυλλήνης, λόγω διαπραγματεύσεων των ναυτεργατών με την εταιρία. Share FacebookXPinterestWhatsApp ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ Previous article«ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΤΡΙΟΝΑ» από τη Θεατρική Ομάδα “ΘΕΑΤΡΟΣΚΟΠΙΟ” του ΣΥΛΛΟΓΟΥ των ΕΝ ΠΑΤΡΑΙΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ,στο θέατρο ΑΓΟΡΑ στην ΠάτραNext articleΣΥΡΙΖΑ ΠΣ: ”Η επίσημη προεκλογική περίοδος για τις Ευρωεκλογές ξεκίνησε στα Νησιά μας δυναμικά” ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ Το Ληξούρι θυμάται 12/06/2026 Συνεργασία Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου και Συλλόγου Τριτέκνων για τη στήριξη των οικογενειών... 12/06/2026 «Μάνα Κορίνα»: Ένα καΐκι, μια οικογένεια, μια ολόκληρη εποχή στην Ιθάκη 12/06/2026 Ο πρωταθλητής μαραθωνοδρόμος Παναγιώτης Καραΐσκος στον 11ο Λασκαράτειο Αγώνα Δρόμου 12/06/2026 Στην Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου ο δημοσιογράφος του Kefaloniafocus Μάκης Λεκατσάς 12/06/2026