ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7/3, ΣΤΙΣ 6.30 μ.μ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΛΛΙΑΝΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ
Με οδηγό το σύνθημά μας “Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας” να συνεχίσουμε μέχρι τέλους και να νικήσουμε!
Όλοι στο νέο Συλλαλητήριο που καλεί το ΕργατοϋπαλληλικόΚέντρο Κεφαλονιάς – Ιθάκης την Παρασκευή 7 Μαρτίου, στην Πλατεία Βαλλιάνου, στις 6.30 μ.μ.!
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ ΚΙ
















![Το Λύκειο των Ελληνίδων Αργοστολίου αναβίωσε το έθιμο του Άη Γιάννη του Λαμπαδιάρη με μια εκδήλωση υψηλής ποιότητας και πολιτισμού[pics&vid]](https://kefaloniafocus.com/wp-content/uploads/2026/06/IMG_6995-100x70.jpeg)


