Με μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή ανακοίνωση θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας, προς την Διοίκηση του Πολιτιστικού Συλλόγου Κατελειού Μαρκόπουλου «ΜΑΡΚΟ-ΠΟΛΟ», για την ευγενική παραχώρηση προς τον σύλλογό μας, των παραδοσιακών φορεσιών που αξιοποιήθηκαν από τους «Κεφαλλήνες» για την πρόσφατη συμμετοχή μας στο 1Ο Φεστιβάλ της Αποκριάς στη Λάρισα.
Η έμπρακτη μορφή συμπαράστασης και υποστήριξης μεταξύ των πολιτιστικών συλλόγων του τόπου μας, είναι μια ουσιαστική απόδειξη της βαθιάς πολιτιστικής μας κουλτούρας και παιδείας.

















![Το Λύκειο των Ελληνίδων Αργοστολίου αναβίωσε το έθιμο του Άη Γιάννη του Λαμπαδιάρη με μια εκδήλωση υψηλής ποιότητας και πολιτισμού[pics&vid]](https://kefaloniafocus.com/wp-content/uploads/2026/06/IMG_6995-100x70.jpeg)


