Ο Δήμος Ιθάκης προσκαλεί όλους τους δημότες και κατοίκους του νησιού στην παρουσίαση του έργου:
«Προμήθεια, Εγκατάσταση και Θέση σε Λειτουργία Συστήματος Τηλεμετρίας για το Δίκτυο Ύδρευσης του Δήμου Ιθάκης», προϋπολογισμού 1.850.000,00 ευρώ, το οποίο υλοποιήθηκε μέσω του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» και έχει πλέον ολοκληρωθεί.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Τρίτη 30 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:00, στον Δημοτικό Κινηματογράφο Ιθάκης.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης θα γίνει αναλυτική ενημέρωση για το σύγχρονο σύστημα τηλεμετρίας που εγκαταστάθηκε στο δίκτυο ύδρευσης του Δήμου, τα οφέλη που προσφέρει στην παρακολούθηση και διαχείριση των υδάτινων πόρων, καθώς και τη συμβολή του στη μείωση των απωλειών νερού, στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο εκσυγχρονισμού των υποδομών ύδρευσης της Ιθάκης, που ενισχύει την ορθολογική διαχείριση του νερού και συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη του νησιού.
Η παρουσία των πολιτών θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τον Δήμο Ιθάκης.
Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΡΕΛΛΗΣ




















