Ο Ελληνικός λαός θέλει να συνεχίσει εμπρός και όχι να επιστρέψει στο μαύρο έτος 2015!

Newsroom

Από τη μια πλευρά ο πανάξιος Πρωθυπουργός μας Κυριάκος Μητσοτάκης επιχειρεί με πρωτόγνωρη συγκριτικά επιτυχία να αυξήσει τον πλούτο που παράγει συνολικά η οικονομία μας με την εισροή δισεκατομμυρίων (των πλουσίων) σε μεγάλες επενδύσεις που αυξάνουν τις καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας στην πατρίδα μας…

Από την άλλη πλευρά η Αριστερά, οποίο όνομα και αν έχει σήμερα, δηλώνει δημόσια πως θέλει να προβεί στη λεγόμενη “Πατριωτική Εισφορά” και να φορολογήσει περισσότερο τα κότερα, τις πισίνες και τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού των πλουσίων σε μια προφανώς ψεύτικη προσπάθεια να χρηματοδοτήσει με την αύξηση των φόρων τα δήθεν “κοινωνικά προγράμματα” της…

Το ερώτημα που πρέπει να απαντήσει ο σκεπτόμενος Ελληνικός λαός είναι: Τι άλλαξε στις εφαρμοσμένες επιτυχημένες παγκόσμιες οικονομικές και τώρα σοσιαλιστικές πολιτικές τύπου Κούβας ή Βενεζουέλας, όπου όλος ο λαός είναι πάμφτωχος ενώ η πολιτική νομενκλατούρα ζει πλουσιοπάροχα, μπορούν σήμερα να φέρουν τα επιθυμητά για αυτούς αποτελέσματα που δεν έφερε η συγκυβέρνηση Αριστεράς και Ακροδεξιάς το μαύρο έτος 2015;

Η απάντηση είναι τίποτα. Καθώς καμία χώρα στον πλανήτη ιστορικά που ακολούθησε το γνωστό μαύρο σοσιαλιστικό δρόμο δεν έφερε την ανάπτυξη στην οικονομία, τη μείωση της ανεργίας και των φόρων της μεσαίας τάξης ή την αύξηση των εισοδημάτων των εργαζομένων όπως έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια η κυβέρνηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Αντιθέτως, όπως αποδείχθηκε περίτρανα το μαύρο έτος 2015, με τη ζημιά στη χώρα μας τουλάχιστον 100 δισεκατομμυρίων ευρώ, από την “Πρώτη Φορά Αριστερά” οι σοσιαλιστικές πολιτικές έφεραν τη μεγέθυνση της φτώχειας, την αύξηση των φόρων στη μεσαία τάξη, την αύξηση της ανεργίας και τη μείωση των εισοδημάτων των εργαζομένων και των συνταξιούχων!

Αυτό που πρέπει να καταλάβει η ηγεσία της Αριστεράς στην Ελλάδα είναι πως με το μίσος και την αύξηση της φορολογίας των “πλουσίων,” που θα περάσει τελικά αρνητικά και στη ζωή της μεσαίας τάξης, δεν θα αυξηθούν οι εισροές κεφαλαίων στην οικονομία μας… Αντιθέτως, θα έχουμε έξοδο κεφαλαίων και στο τέλος μια πιστή επανάληψη και επιστροφή του μαύρου πολιτικά και οικονομικά έτους 2015!

Τέλος, συνοψίζοντας, αλλά είναι τα λόγια της Αριστεράς και άλλα θα είναι τα μαύρα αποτελέσματα των πράξεων της στις ζωές των Ελλήνων αν ποτέ ο λαός κάνει το μέγα λάθος και την ψηφίσει ξανά… Όμως, ο Έλληνας θα προτιμήσει την ελευθερία, την ευημερία και την αληθινή πρόοδο του και δεν θα κάνει το πολιτικό χατίρι ξανά στα κόμματα της Αριστεράς να παίξουν την τύχη της πατρίδας μας στα “ζάρια” μπαίνοντας σε νέες γνωστές μαύρες περιπέτειες!

Σπύρος Καγκάδης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ