Με απόλυτη επιτυχία, ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο Αργοστόλι, το τουρνουά 3on3 Streetball με κεντρικό σύνθημα «Τάπα στη Βία & τον Ρατσισμό».
Κεντρικό πρόσωπο του τουρνουά και πόλος έλξης για μικρούς και μεγάλους ήταν ο εμβληματικός αρχηγός της «Χρυσής» Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ του 1987, Παναγιώτης Γιαννάκης, ο οποίος στο πλαίσιο της παρουσίας του στην Κεφαλονιά, ανακηρύχθηκε επίτιμος Δημότης Αργοστολίου.
Η διοργάνωση ήταν μία πρωτοβουλία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αμειβομένων Καλαθοσφαιριστών – Καλαθοσφαιριστριών (ΠΣΑΚΚ), την οποία ο Δήμος Αργοστολίου φιλοξένησε στα ανοικτά γήπεδα μπάσκετ και στο Κλειστό Γυμναστήριο «Αντώνης Τρίτσης», το τριήμερο 19-20 και 21 Ιουνίου 2026.
Οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Σπύρος Σαμούρης, Γιώργος Τσιλιμιδός και Διονύσης Κωνσταντάτος, βραβεύθηκαν από τον ΠΣΑΚΚ για την άριστη συνεργασία όσον αφορά την διοργάνωση και με την σειρά τους βράβευσαν μικρούς αθλητές και τις ομάδες που διακρίθηκαν κατά την διάρκεια του μπασκετικού τριημέρου.
Η διοργάνωση τέλεσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αθλητισμού, της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) και της Εθνικής Πλατφόρμας Αθλητικής Ακεραιότητας (Ε.Π.ΑΘΛ.Α.), σε συνεργασία με τον ΠΣΑΚΚ, τον Δήμο Αργοστολίου, την Stoiximan GBL και τις τοπικές ενώσεις, του «Όραμα Ελπίδας» & του «Τζάμπολ Αγάπης».
Ο Αντιδήμαρχος
Ιωάννης Τζωρτζάτος
Eικόνες από το τουρνουά μπορείτε να βρείτε στην σελίδα facebook Δήμος Αργοστολίου στον παρακάτω σύνδεσμο




















